Nu mijn vakantie eraan zit te komen en nu nog de kans heb om te niksen , ga ik me weer eens storten op Company of Heroes (CoH). Vind ik toch één van de vetste games ever! Ook met het vooruitzicht dat CoH2 eraan zit te komen (waarschijnlijk maart 2013) vind ik het interessant te kijken hoe dit spel gepeeld kan worden d.m.v. het bekijken van verschillende replays die online te vinden zijn en offcourse het zo veel mogelijk zelf spelen van de game.
Ik heb een paar gasten gevonden die zich hiermee ontfermen en hun commentaar geven tijdens de battles.
3. http://www.youtube.com/user/Propagandacast?feature=mhum = Engelse gast die af en toe moeilijk te verstaan is (misschien een Schot). Heeft meer dan 450 videocast's online staan en is nog wekelijks actief met zijn Monday Night Novice Fights.
Als ik een goede videocast zie, dan zal ik deze posten voor de liefhebbers!
Hieronder een vermakelijke battle (in 4 delen) waarin je goed kan zien wat men voor tactiek kan gebruiken. Ook vind ik het machtig om te zien hoe dit potje totaal wordt omgedraaid door een paar mooie 'moves' (lees = zieke snelle micro's)...ENJOY!
Redelijk uitgebreide preview op de aankomende COH game (2013)
Zitten flink wat goede elementen in zoals:
- Weersverandering
- Trails in de sneeuw (leuk om snipers mee te kunnen counteren)
- Ijsvlaktes (waar je met je tank doorheen kunt zakken)
- Beschutting zoeken tegen de kou