Maus schreef:
Ik heb gisteren niet heel veel meegekregen van jullie gesprek, maar wat ik begreep is de game net zo bugged/vol met cheats als de beta. Is daar al wat aan gedaan door EA?
Gtz..
DUS.
Ik kwam gisteren thuis. BF3 opstarten in multiplayer en binnen 10 sec gekicked van de server. Na een paar van dezelfde acties bleek dat het geweldige programma punkbuster zich weer niet goed update. OK, handmatig dan maar. Zo nou kennen we knallen toch? NOT, random crashes op elke server binnen 1 tot 5 minuten of gekicked worden met de melding dat je door een admin bent gekicked.
Ik een stuk van de overclock afgehaald van mijn CPU. Het ging al weer beter. Maar een blik op de forums vertelde me wel, dat ik niet de enige was. Bergen post over mensen die continu random crashes krijgen in BF3. Overigens verwacht ik niet dat mijn overclock hiervoor zorgde want de beta was wel stabiel met dezelfde overclock. Op de forums werd ook gemeld dat er snel een patch aan zou komen die een aantal crash fixes zou hebben. FF afwachten dus.
Gisteren avond nog wel ff 2 potjes gespeeld ofzo. Tsja, het ziet er echt super uit. De beste graphics in een game die ik ooit heb gezien.
Gameplay valt nog niet zoveel over te vertellen, daar moet ik nog meer voor spelen.