Zoals jullie weten komt over 2 weken Diablo 3 uit. Wie uit de Clan gaat deze Super Game spelen.
Karel en ik iedergeval!!!!!
als je gaat spelen zet dan ook ff neer wat je gaat spelen, ivm met het farmen van gear en wapens. hoef je soms niet al je Zuur verdiende in game money uit te geven aan de AH
Ik was heilig van plan D3 te gaan spelen, maar toen kwam de beta van GW2....en dat heeft mijn zin in D3 behoorlijk doen afnemen.
Toch denk ik wel D3 te gaan spelen, vond het vermakelijk en tot GW2 moet je wat te doen hebben toch
Monk had ik ook even genomen met de beta...wel super grappige class....beetje onoverzichtelijk soms. Denk dat ik een Wizard neem...vind range altijd erg fijn met een nieuwe game.
Jaaaa gamen als een gek, ow wacht 15 mei komt hij uit he.... 16 mei me moederjarig, 17 mei oranjetoernooi, 18mei handbalfeest, 20 mei had ik ook wat 21 mei laatste dag stage, dagen daarna op school laatste opdrachten afmaken.......................................................... SEE YOU NEXT YEAR
Zoals jullie weten komt over 2 weken Diablo 3 uit. Wie uit de Clan gaat deze Super Game spelen.
Karel en ik iedergeval!!!!!
als je gaat spelen zet dan ook ff neer wat je gaat spelen, ivm met het farmen van gear en wapens. hoef je soms niet al je Zuur verdiende in game money uit te geven aan de AH
Mvg
Martie
P.S.
ik ga als main een Monk beginnen
ik ga zelf ook diablo spelen gisteren ge pre-orderd en dan ga ik voor witch doctor of demonhunter